Дистанційне навчання 8 клас

8 клас

Урок 1

Фразові дієслова

Phrasal verbs



Опрацюйте інформацію про фразові дієслова
Однією із особливостей граматики англійської мови є наявність фразових дієслів (phrasal verbs). Вони представляють собою поєднання дієслова (verb) та прийменника (preposition) чи прислівника (adverb), а іноді одночасно прийменника з прислівником.Характерною відмінністю фразових дієслів  є те, що у сполученні з певним прийменником, дієслово отримує зовсім інше значення, що відрізняється від основного. Тому, вивчення фразових дієслів у англійській мові викликає певні труднощі, так як необхідно запам’ятовувати дієслова з їх новим значенням. 
Наприклад:
Go – йти,   go on – продовжувати
Look – дивитися,   look for – шукати
Слід відмітити, що не у всіх фразових дієслів англійської мови повністю змінюється зміст. Деякі з них є еквівалентними нашим дієсловам з префіксами.
 Наприклад:
Come – приходити, come back – повертатися
Take – брати, take out – вибирати
Ці дієслова можуть мати ті ж форми, що і прості дієслова. Фразові дієслова англійської мови дуже широко використовуються у розмовній мові, тому вивчити їх дуже важливо.
Усі aнглійські фрaзoві дієслoвa мoжнa умoвнo рoзділити нa три групи:
1. Дієслoвo + прийменник (prepositional verbs):
pick up – зaїжджaти, підбирaти, дoбувaти (відoмoсті), піднімaти (нaстрій)
carry out – викoнувaти, здійснювaти
set off – відпрaвлятися (в дoрoгу)
make up – склaдaти
stand by – гoтувaтися, чекaти, підтримувaти
The сompany that does badly by іts staff wіll not be suссessful.
Кoмпaнія, якa пoгaнo пoвoдиться зі свoїм персoнaлoм, не буде успішнoю.
Don't gіve іn wіthout a fіght.
Не здaвaйся без бoрoтьби.
2. Дієслoвo + прислівник (phrasal verbs):
сome aсross – нaтрaпляти, випaдкoвo зустрічaти
break down – зaсмучувaтися
hang around – тинятися, бaйдикувaти
look ahead – дивитися в мaйбутнє, передбaчaти
Іt іs very expensіve to make thіs flat over.
Неoбхіднo бaгaтo грoшей, щoб перерoбити цю квaртиру.
І need some tіme to look these сomposіtіons over.
Мені пoтрібен чaс, щoб переглянути ці твoри.
3. Дієслoвo + прислівник + прийменник (phrasal-prepositional verbs):
look forward to – чекaти з нетерпінням (зaдoвoленням)
look down on – дивитися зверхньo
go along wіth – супрoвoджувaти, підкoрятися, пoгoджувaтися
сome down wіth – брaти, прийняти, уклaсти, придбaти
get baсk at – мститися, відплaчувaти
She has a lot of work to do, but І thіnk she won't get down to doіng іt today.
У неї бaгaтo рoбoти, aле я думaю, вoнa сьoгoдні тaк і не пoчне її викoнувaти.

                                        Перегляньте відео. 


Випишіть 10 найбільш вживаних на вашу думку фразових дієслів з поясненням на англійській мові.


Наприклад: Get back to - telephone someone later.

(виконати в зошиті як домашню роботу)

Урок 2

Great Britain

Перегляньте презентацію

Great Britain





TEST
« Great Britain»

1. What is the official name of Britain?   a) The United Kingdom    b) The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland      c) Great Britain
2. Where is the UK situated?a) On Victoria Island b) On New Zealand Island   c) On the British Isles
3. What parts does the UK consist of?a) England, Scotland, Wales, Northern Ireland     b) England, Scotland, Wales
c) England, Wales, Northern Ireland
4. What country is the largest in the UK?a) Northern Ireland   b) England c) Scotland      d) Wales
5. What is the capital of Britain?a) Washington b ) Edinburgh  c) London
6. What is the capital of Scotland?a) Belfast b) Edinburgh c) Cardiff
7. What is the capital of Wales?a) Belfast b) Edinburgh c) Cardiff
8. What is the capital of Northern Ireland?a) Belfast b) Edinburgh c) Cardiff
9. What is the symbol of Wales?a) The thistle b) The daffodil c) The red rose
10. What is Wales called?a) A “Land of Song” b) A “Land of Music” c) A “Land of Art”
11.  What is the longest river in Britain?a) The Severn b) The Thames c) The Tay
12. What is the deepest river in Britain?a) The Thames b) The Severn c) The Tweed
13. What is Scotland famous for?a) for its art galleries b) for its traditional Scottish instrument c) for its monuments
14. Where is Ben Nevis situated?a) in Scotland   b) in Wales   c) in England    d) in the Northern Ireland
15. Why is it never too hot or too cold in Britain?a) It is because of the wind b) It is because of the high mountains c) It is because of the sea

Домашнє завдання: 
виконайте тестові завдання  в зошиті як домашню роботу

Урок 3
Приєднайтесь до платформи  classtime і пройдіть тестування.
Код надішлю у Viber


Урок 4

Лондон - столиця Великобританії.
"London is the capital of Great Britain"


Перегляньте відео про Лондон.


В звичайному зошиті напишіть твір за темою
"London is the capital of Great Britain"
(12 речень)

Урок 5

How to write an informal letter or email


01.04. запрошую вас на онлайн-зустріч о 12 годині.

Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 20 хвилин.  
Ви можете використовувати додаток як на комп'ютері, 
так і на планшеті й телефоні. 
До відеоконференції  підключаємося  за посиланням, яке я надішлю у Viber


Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную переглянути відео, скористатися порадами і написати лист другу.
(виконати в зошиті як домашню роботу)








Урок 6

AroundGreat Britain and Ukraine

02.04. запрошую вас на онлайн-зустріч о 12 годині.

Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 20 хвилин.  
Ви можете використовувати додаток як на комп'ютері, 
так і на планшеті й телефоні. 
До відеоконференції  підключаємося  за посиланням, яке я надішлю у Viber


Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную переглянути презентацію і запам'ятати ключові факти про обидві країни.

Around Great Britain and Ukraine

Домашнє завдання: 
створити презентацію про одне із найбільших міст Великобританії.
( 12 слайдів )


Урок 7
06.04. запрошую вас на онлайн-зустріч о 12 годині.

Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 40 хвилин.  
Ви можете використовувати додаток як на комп'ютері, 
так і на планшеті й телефоні. 
До відеоконференції  підключаємося  за посиланням, яке я надішлю у Viber


Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную повторити слова (unit1) і граматику (Present Simple and Present  Continuous)





Перегляньте відео


Домашнє завдання :
Повторіть слова UNIT 1 стор. 146 підручника.
Виконайте вправи A, B, С, D, E  стор. 18 підручника.
(виконати в зошиті як домашню роботу)


Урок 8
08.04. запрошую вас на онлайн-зустріч 

Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 40 хвилин.  
Ви можете використовувати додаток як на комп'ютері, 
так і на планшеті й телефоні. 
До відеоконференції  підключаємося  за посиланням, яке я надішлю у Viber


Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную опрацювати граматику і виконати домашнє завдання.







Домашнє завдання :
Вивчити нові слова  UNIT 2 (а) стор. 146 підручника.
Виконайте вправи A, B, С  стор. 12 в зошиті з друкованою основою.


Урок 9
09.04. запрошую вас на онлайн-зустріч 

Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 40 хвилин.  
Ви можете використовувати додаток як на комп'ютері, 
так і на планшеті й телефоні. 
До відеоконференції  підключаємося  за посиланням, яке я надішлю у Viber


Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную опрацювати граматику і виконати домашнє завдання.


Перегляньте відео



Домашнє завдання :
Повторити  слова  UNIT 2а (pp.20-21) стор. 146 підручника.
Виконати вправи A, B, С  стор. 14 в зошиті з друкованою основою.



    13. 04.     Урок 10





Перегляньте відео



Домашнє завдання :
Вивчити нові слова  2а (pp.22-23)  стор. 146 підручника.
Виконайте вправи A, B, С  стор. 14 в зошиті з друкованою основою.




Урок 11
15.04. запрошую вас на онлайн-зустріч 

Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  
Ви можете використовувати додаток як на комп'ютері, 
так і на планшеті й телефоні. 
До відеоконференції  підключаємося  за посиланням, яке я надішлю у Viber
Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную опрацювати граматику і виконати домашнє завдання.

Relative clauses






Перегляньте відео



Домашнє завдання :
Повторити  слова  2а (pp.22-23)  стор. 146 підручника.
Виконати  вправи A, D  стор. 15 в зошиті з друкованою основою.


Урок 12
16.04. запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  
Ви можете використовувати додаток як на комп'ютері, 
так і на планшеті й телефоні. 
До відеоконференції  підключаємося  за посиланням, яке я надішлю у Viber
Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную опрацювати граматику і виконати домашнє завдання.











Перегляньте відео


Домашнє завдання :
Вивчити нові слова   2а (pp.24-25)  стор. 146 підручника.
Виконати  вправи B, C, D  стор. 16 в зошиті з друкованою основою.


Урок 13
22.04. запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  
Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную  переглянути відео і виконати домашнє завдання.

The Internet


Перейдіть за посиланням і перегляньте відеоурок

https://youtu.be/yRwgIpLvLeQ

Домашнє завдання :
Повторити слова   2а (pp.24-25)  стор. 146 підручника.
Виконати  вправу E  стор. 16 в зошиті з друкованою основою.



Урок 14
23.04. запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  
Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную  переглянути відео і виконати домашнє завдання.



Перейдіть за посиланням і перегляньте відеоурок

https://youtu.be/WnE-JdV6foI


Домашнє завдання :
Вивчити  слова   2а (pp.26-27)  стор. 146 підручника.
Виконати  вправи А,В  стор. 17 в зошиті з друкованою основою




27.04.20      Урок 14 
запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  
Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную  переглянути відео і виконати домашнє завдання.

BloggIng. Narrative Tenses






Перейдіть за посиланням і перегляньте відеоурок

https://youtu.be/P1A0gqWHwAU

Домашнє завдання :
Повторити  слова   2а (pp.26-27)  стор. 146 підручника.
Виконати  вправи С  стор. 18 в зошиті з друкованою основою



29.04.20      Урок 15 
запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  
Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную  переглянути відео і виконати домашнє завдання.


Forum. Blog










Перейдіть за посиланням і перегляньте відеоурок

https://youtu.be/P1A0gqWHwAU


Домашнє завдання :
Вивчити слова     2а (p.28 ) стор. 146 підручника.

Виконати  вправи А, В  стор. 18 в зошиті з друкованою основою





30.04.20      Урок 16
Writing a composition



8 steps to write a good composition:

Homework
Write a composition.






04. 05. 20      Урок 16

Приєднайтесь до платформи  classtime і пройдіть тестування.
Код надішлю у Viber




06. 05. 20      Урок 17


запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  

Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную  переглянути відео і виконати домашнє завдання.




Перейдіть за посиланням і перегляньте відеоурок

https://youtu.be/WVXoFywzGi0


Домашнє завдання :

Повторити часові форми дієслова.






07.05.20      Урок 19

Приєднайтесь до платформи  classtime і пройдіть тестування.

Код надішлю у Viber


13.05.20      Урок 20

запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  

Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную  переглянути відео і виконати домашнє завдання.








Перейдіть за посиланням і перегляньте відеоурок



https://youtu.be/bSY_qQcq3m0


Домашнє завдання :
Прочитати текст на стор. 27 підручника.
Виконати вправи C,D  стор. 28 підручника.
(виконати в зошиті як домашню роботу)





14.05.20      Урок 22

запрошую вас на онлайн-зустріч 
Відеоконференція на платформі Zoom триватиме 30 хвилин.  
Для тих учнів, які не зможуть приєднатися до відеоконференції, пропоную  переглянути відео і виконати домашнє завдання.





Перейдіть за посиланням і перегляньте відеоурок


https://youtu.be/WVXoFywzGi0


Домашнє завдання :

Скласти діалог за зразком з уроку.





18.05.20      Урок 23

At the Theatre








       I’ll never forget my first visit to the Opera and Ballet Theatre. My friend and I wanted to see the famous ballet “Swan Lake” by Tchaikovskyi. We bought the tickets in advance and came to the theatre half an hour before the show. At 7 sharp the performance began. From the very first minute I was deeply impressed by everything I saw on the stage. The costumes were fine. The dancing and music were thrilling. The ballet seemed to me a fairy-tale. I had never seen anything more wonderful. My friend also enjoyed every minute of it. When the curtain fell at the end of the performance, there came a storm of applause. It seemed that it would never end. The dancers received call after call. They were presented with large bouquets of flowers. We also applauded enthusiastically. The performance was a great success.

перейдіть за посиланням і перегляньте презентацію




Домашнє завдання :
Перегляньте відео і напишіть відповідь на запитання:

What theatre means to KIDS?


https://youtu.be/QDEj8Pa6g8w






20.05.20      Урок 24


                     Going to the cinema





My favourite film

Hachiko trailer














Домашнє завдання :
Прочитайте текст і напишіть 10 речень за темою 

"My favourite film"






21.05.20      Урок 25

WHY DO WE HAVE MUSEUMS?




What is a Museum
§A public institution for preserving and interpreting evidence of humans and their environments
§Museums are for: safeguarding human heritage, learning,  and enjoyment
§They preserve, achieve, and display
§“Museums enable people to explore collections for inspiration, learning, and enjoyment. They are institutions that collect, safeguard, and make accessible artifacts and specimens, which they hold in trust for society.”



перейдіть за посиланням і перегляньте презентацію

https://drive.google.com/file/d/1MStnDyVvxNWqK71RSXJ_WTXDrPmP1gkG/view


Перейдіть за посиланням і перегляньте відео

https://youtu.be/t0wRme2HT9I

Домашнє завдання :

Виконати вправи в зошиті з друкованою основою.
Ex. C,D р. 19






25.05.20      Урок 26

















Перейдіть за посиланням і перегляньте відео

https://youtu.be/_XP4le29BAM


Домашнє завдання :



Повторити граматику на стор. 27 підручника.

Виконати вправи в зошиті з друкованою основою.
Ex. B,C р. 20




27.05.20      Урок 27



Приєднайтесь до платформи  classtime і пройдіть тестування.
Код надішлю у Viber

28.05.20      Урок 28



Приєднайтесь до платформи  classtime і пройдіть тестування.
Код надішлю у Viber





Сніжинки